ZWROTY
Przedmioty zakupione w sklepie Etumi.pl możesz wymienić lub skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Masz na to 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Nie musisz podawać powodu, jednak towar nie może nosić śladu użytkowania – musi być w stanie nienaruszonym. Produkty przygotowane na specjalne zamówienie nie podlegają wymianie i zwrotowi.
Przed odesłaniem wysyłki skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Być może wystarczy wymiana produktu na nowy. Jeżeli towar nie spełnia powyższych warunków, tj. idealny stan produktu czy ślady użytkowania, produkt nie podlega zwrotowi.
Zwracając produkt pokrywasz koszty zarówno dostawy, jak i odesłania do nas produktu. Pieniądze ze zwrotu zostaną przesłane na wskazany przez Ciebie numer konta bankowego w terminie 7 dni.
Zwrot należy nadać na adres: Etumi.pl, Grodkowice 135, 32-015 Kłaj.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także bez uprzedniego poinformowania nas o zwrocie.
REKLAMACJE
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwrotu. Podlegają reklamacji kwestie dotyczące niezgodności otrzymanego produktu z tym prezentowanym na stronie Etumi.pl, tj.:
- inny, bądź wadliwy nadruk,
- niezgodność modelu telefonu z deklarowanym przez Ciebie przy zakupie,
- bądź wada techniczna produktu.
Reklamacji nie podlegają różnice wynikające z różnicy w barwach lub odcieniach na case’ie, które mogą wynikać z przyczyn od nas niezależnych (np. różnica w parametrach monitora).
Wysyłając paczkę z reklamacją prosimy o pobranie i wypełnienie tego formularza oraz nadanie jej na adres: Etumi.pl, Grodkowice 135, 32-015 Kłaj.
W tym przypadku również nie przyjmujemy paczek za pobraniem i przez uprzedniego poinformowania nas o wadzie produktu.